EmailTwitterFacebookLinkedIn

 

 

 

Ontmoet jouw toekomstige collega's

Samen werken we aan de toekomst

 

Bij Dynniq werk je samen met je teamgenoten aan baanbrekende projecten. De focus ligt op het managen van uitdagingen op het gebied van energie, mobiliteit en parking. Met geavanceerde technologische oplossingen dragen we bij aan een veiligere, duurzamere en efficiëntere samenleving.

Onze aanpak is proactief, open en betrouwbaar. Hoe meer we delen en weten, hoe sterker we als team worden. Wil je weten hoe het is om te werken bij Dynniq en samen Nederland in beweging houden?

Je toekomstige collega’s vertellen hun verhaal.

Linda is via haar vader - die ook bij Dynniq werkt - bij Dynniq terecht gekomen. Ondanks dat ze geen ervaring had in de technische branche, heeft ze naast haar studie 1,5 jaar als junior Project Coördinator gewerkt. Vanwege haar afstudeeropdracht is ze er even tussenuit geweest, maar nadat ze was afgestudeerd wist ze al snel dat ze wilde terugkeren. ‘Het werk is leuk en uitdagend. Er zijn nog genoeg ontwikkelingskansen voor mij.’

In september 2019 is Ariën, via een detacheringsbureau, aan de slag gegaan als Intaker/Dispatcher op onze Centrale Service Desk in Amersfoort. Hij hield zich onder andere bezig met het verwerken van storingen, de planning van monteurs en facturaties. Na een jaar gedetacheerd te zijn geweest, kreeg hij een contract aangeboden. ‘Ik had direct een heel goed gevoel bij Dynniq. De dynamiek, openheid van collega’s en de vele doorgroei- en carrièremogelijkheden spraken mij erg aan. Je kan hier alle kanten op.’ 

Door een knieblessure moest Rick helaas stoppen met zijn opleiding bij de Landmacht en zocht hij zittend werk. In november 2020 begon hij bij Dynniq als Intaker/Dispatcher van onze Centrale Service Desk op ons hoofdkantoor in Amersfoort. In deze kantoorbaan is hij onder andere verantwoordelijk voor het verwerken van storingen aan de openbare verlichting, de planning van monteurs en de facturatie.

Erik werkt ruim 20 jaar bij Dynniq. Als System Architect is hij verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van hardware en verkeersproducten die slimme mobiliteit mogelijk maken en een veilige en efficiënte doorstroming creëren. 

Horen hoe Erik van zijn hobby zijn werk heeft gemaakt?

 

Tonnie werkt sinds 2018 als projectcoördinator bij Dynniq. Hij is vooral betrokken bij de levering, installatie en inbedrijfstelling van verkeersregelinstallaties. Een veelzijdige functie waarbij je met van alles te maken krijgt: van klantcontact, financiën, bestek- en werktekeningen, inkoop tot planningen.

Wat hij het leukste aan zijn functie vindt?

 

 

Peter werkt sinds 2012 bij Dynniq Mobility, onderdeel van Dynniq Group. Hij is begonnen als inbedrijfsteller. In juni 2020 werd Peter als technisch manager op het project stuw Linne ingezet. Een project dat in recordtempo is uitgevoerd.

Peter vertelt over zijn ervaringen met ons project op de stuw Linne.

 

 

Detmer werkt sinds 2018 bij de afdeling assetmanagement van Dynniq Mobility. Als projectleider is Detmer verantwoordelijk voor het totale proces, van het coördineren en bewaken van de werkzaamheden tot het doorhakken van knopen bij afwijkingen, verstoringen of problemen.

Wat hem aanspreekt aan werken bij Dynniq?.

 

 

Bekijk hier video's van Dynniq medewekers

 

 

Overzicht vacatures